wtorek, 12 marca 2013

Oscarowa inspiracja

   Niedawno odbyła się gala oscarowa. Jest to świetna okazja na podpatrzenie co w wielkim świecie proponują nam wielcy kreatorzy mody. W tym roku wszystkich zachwyciła kreacja zdobywczyni OSCARA Jenifer Lawrence. Dla mnie jednak numerem jeden była kreacja Naomi Watts. Najbardziej podoba mi się dekolt. Sukienka Jennifer owszem jest piękna ale jak dla mnie bardziej nadaje sie dla panny młodej niż na wieczorową galę.
Naomi Watts.


Kiedy tylko zobaczyłam tą kreację pomyślałam, że muszę sobie uszyć sukienkę właśnie z takim dekoltem. Idąc dalej tym samym tropem inspiracji pomyślałam, że jeszcze  nigdy w życiu nie uszyłam sobie niczego w czerwonym kolorze. Dlatego kolor mojej sukienki będzie właśnie czerwony inspirowany oscarowym czerwonym dywanem.


Jak widać Jennifer Aniston też postawiła w tym roku na czerwień.


Oto wstępny projekt.
Nie mam jeszcze tkaniny ani okazji aby go zrealizować ale jak tylko nadarzy się okazja od razu zabiorę się do jego realizacji. Niewykluczone, że po wizycie w sklepie spodoba mi się inny kolor tkaniny ale jeden element na pewno zostanie:dekolt.




1 komentarz: