środa, 21 sierpnia 2013

Renex - adres.


Na moim blogu jakiś czas temu prezentowałam "mój ulubiony sklep RENEX". Dla wyjaśnienia dodam iż pisząc "mój ulubiony" nie miałam na myśli , że jest to sklep mój, czyli nie prowadzę działalności gospodarczej i sprzedaży tkanin. 
Tego posta piszę dla wyjaśnienia gdyż osoby szukające kontaktu do tego sklepu  wpisując w wyszukiwarkę google  frazę: "renex  radom" trafiają i dzwonią do mnie. Dzieje się tak dlatego iż RENEX nie posiada żadnej strony internetowej i jedyną stroną na której można znaleźć coś o RENEXsie jest mój blog, o czym świadczy częstość odwiedzin strony z tym postem. 
Oczywiście za zgodą sklepu zareklamowałam go jako najtańszy i najbogaciej zaopatrzony sklep z tkaninami w mieście. W związku z tym mam mnóstwo telefonów z pytaniem jak tam trafić i.t.p. Dlatego teraz podaję dokładne namiary i adres: 

Przedsiębiorstwo Handlu Zagranicznego
"RENEX"
05-090 Raszyn,Janki, ul. Mszczonowska 60
FILIA: 26-600 Radom, ul. Żeromskiego 49
tel:48 360-01-38 ( telefon do Radomia)

Wejście do sklepu znajduje się w bramie łączącej ulicę Żeromskiego z ulicą Kilińskiego.

Poniższe zdjęcie przedstawia bramę wejściową od strony Żeromskiego. Brama ta znajduje się tuż przy sądzie. Na wprost bramy rośnie duży kasztanowiec.



Od ulicy Kilińskiego brama znajduje się przy parkingu Urzędu Miejskiego.
Myślę, że już nikt nie będzie miał problemu z dotarciem do sklepu. 
Poniżej znajduje się dokładna mapa google wskazująca bramę Żeromskiego 49. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz