piątek, 22 marca 2013

Mój ulubiony sklep z tkaninami :RENEX





     Pogoda nie najlepsza zima trzyma ale nie ma przeproś. Dostałam zlecenie na uszycie stroi dla grupy tanecznej i zanim zabiorę się do tego muszę wycenić koszt uszycia kostiumu. Dlatego w tym celu wybrałam się do najtańszego sklepu z tkaninami w Radomiu. Przy okazji zabrałam aparat i za zgodą sprzedawczyni zrobiłam parę fotek aby na łamach mojego bloga zarekomendować miejsce gdzie  robię zakupy i to całkiem od nie dawna. Zresztą od jakiegoś czasu nosiłam się z tym zamiarem gdyż w internecie trudno znaleźć cokolwiek na temat tego sklepu, a i lokalizacja sprawia, że nie jest on zbyt widoczny z ulicy.



    Sklep ten mieści się w przejściu czy też jak kto woli w bramie łączącęj ulice Żeromskiego i Kilińskiego tuż przy parkingu Urzędu Miasta.
Rzadko chodzę bocznymi uliczkami i może dlatego tak późno odkryłam to miejsce, niewidoczne z ulicy a naprawdę godne polecenia.


W środku znajdują się trzy pomieszczenia, w których przy wszystkich ścianach  stoją regały po brzegi wypełnione różnego rodzaju tkaninami i dzianinami. Jednak znalezienie czegoś konkretnego nie jest problemem gdyż tkaniny poukładane są tematycznie t.j. dzianiny przy dzianinach, koronki przy koronkach i.t.d. Gdyby jednak ktoś miał problem z wyborem tkaniny sklep posiada fachową obsługę, która zawsze służy radą i pomocą. I to tak naprawdę cenię w RENEXie.
Bardzo nie lubię kiedy jestem w jakimś innym sklepie i nikt nawet nie zapyta czy coś mnie interesuje albo czy coś mi podać, a nie daj Boże grymasić i przebierać bo to już wielki problem. Czasami czuję się obsługiwana jakby robiono mi wielką łaskę. Nie chcę wskazywać palcem na konkretne sklepy ale niestety są miejsca do których przestałąm chodzić właśnie z powodu "obsługi"

W sklepie znajduje się też szeroki asortyment pasmanteryjny i mam wrażenie, że za każdym razem kiedy tam jestem jest on coraz większy.


Taśmy, koronki, gumy, zamki i nici wszystko to i wiele więcej z pewnością tam znajdziecie, a do tego ceny są nieporównywalnie niższe od innych sklepów z tkaninami.

Dla przykładu dodam, że cena za 1m. tkaniny w RENEXie może być  niższa nawet do kilku złotych w porównaniu z tą samą tkaniną zakupioną w innych sklepach . Największą różnicę z jaką się spotkałam na przykładzie tej samej tkaniny to aż 6zł.



Jak widać na powyższych zdjęciach wybór jest ogromny.
Na koniec dodam, że naprzeciwko sklepu znajduje się punkt krawiecki jednak to tyle o nim bo  nie wypada  reklamować swojej konkurencji :-). 
Zachęcam do szukania sklepów w "BRAMACH" gdyż często są to miejsca o wiele tańsze chociażby ze względu na niższe koszty najmu lokalu. A propos sklepów w bramie polecam także sklep pasmanteryjny przy Żeromskiego 20. Tam również można zrobic zakupy dużo taniej.

Tak więc jeszcze raz polecam RENEX
Niskie ceny
Miła i fachowa obsługa
Bardzo szeroki wybór.
Chyba nie muszę dodawać nic więcej.







6 komentarzy:

  1. Prawdziwe eldorado dla szyjących. Szkoda że tak daleko od mojego miejsca zamieszkania :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest wiele sklepów z tekstyliami jednak nie każdy oferuje dobrej jakości tkaniny. Materiał do szycia https://ctnbee.com/pl/kolekcje/materialy-do-szycia/ którego będziemy używali musi być przede wszystkim dobrej jakości bo od tego zależy efekt końcowy naszego dzieła. Wiadomym też jest, że nie do każdego projektu użyjemy tego samego materiału i nici, gdyż każdy projekt jest inny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Potrzebujesz solidnej tkaniny koszulowej? Wybierz Aratex! Ja wybrałem i polecam!

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie nie wiem czy takie sklepy jeszcze istnieją ale ja również tego typu lokale doskonale pamiętam. Jednak świat i rynek się zmieniają i należy się do niego przystosować. Moim zdaniem producent dzianin od którego ja najczęściej zamawiam tkaniny ma je bardzo wysokiej jakości co jest dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawie napisane. Super wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, że każdy z nas ma jakieś swoje ulubione sklepy. Ja bardzo chwalę sobie ogólnie zakupy w sklepach internetowych więc w taki sposób robię zakupy. Do tego jeśli jeszcze jest opcja wybrania kuriera https://www.sendit.pl/cennik/cenniki-krajowe/kurier_48 to już w ogóle mogę z takiego sklepu online nie wychodzić.

    OdpowiedzUsuń