wtorek, 12 marca 2013

BURDA 9/2005 model 115.


    Już wcześniej wspominałam, że kiedy zabieram się do szycia projektów z BURDY bardzo często zmieniam i dodaje coś od siebie. Z tego wykroju uszyłam 2 sukienki. Przy każdej zastosowałam dodatkowe rozcięcie przy dekolcie. W drugim przypadku dodałam też małe rękawki.

BURDA 9/2005
Egzemplarz jak widać podniszczony. Nic dziwnego korzystałam z niego wiele razy.


                                Do numeru został dołączony krótki kurs szycia na stronie 64/65.




 Nawet jeśli forma ulega niewielkiej zmianie, to i tak zwykle na początku robie rysunek. Łatwiej sobie wtedy mogę wyobrazić efekt końcowy.




To już inna sukienka uszyta z tej formy. Jak widać na życzenie sąsiadki dodałam rękawki. Niestety nie mogę zaprezentować sukienki na manekinie gdyż jej rozmiar  to 36, a manekin jest rozmiaru 38. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz