niedziela, 10 marca 2013

Zestaw z BURDY

  Kilka minut wcześniej publikowałam post o BURDZIE dlatego teraz zaprezentuje zestaw spódnica+bluzka uszyty właśnie na podstawie form  BURDY. Często coś zmieniam w formach. Jednak tym razem są to modele idealnie odzwierciedlające orginalne szablony z BURDY.
 Bluzka uszyta została z bawełny koszulowej. Forma z BURDY 1/2008. Model 125. Jest to moja ulubiona biała bluzka jaką mam. Niebanalne rękawy nadają całego uroku temu fasonowi.


                   Spódnice uszyłam z tkaniny skóropodobnej. Forma z BURDY 11/2003. Model 109.

     Boczne kliny spódnicy dodatkowo przestębnowałam.
Aby odległości miedzy stębnówkami były równe wystarczy wcześniej przygotować sobie listewkę z papieru o odpowiedniej szerokości. Podczas stębnowania przykładam równo do poprzeniego stębnowania i szyję po linii papieru.





Ołówkowy fason i wysoki stan spódnicy optycznie wyszczuplają sylwetkę.



\

1 komentarz:

  1. Witam świetna spódnica, ja uszyłam z tego samego wykroju jest super, świetnie podkreśla figurę nie krępując ruchów♥

    OdpowiedzUsuń