niedziela, 3 marca 2013

Szmaragdowa zieleń i paski.

  Kolor roku 2013-Szmaragdowa zieleń.



  Zestaw, który prezentuje w tym wpisie uszyłam w zeszłym roku. Widać wyprzedziłam modę co do koloru. Żakiet kupiłam w sklepie jednak poddałam go przeróbce. Zyskał metalowe zamki błyskawiczne co nadało mu charakteru oraz zwężyłam rękawy.
Sukienka powstała w ciągu jednego popołudnia. Przyznam że wcześniej zamówiłam podobną w internecie lecz to co przyszło było tandetnym, brudnym i pozaciąganym kawałkiem czegoś co miało przypominać sukienkę. Zakup odesłałam i nie pozostało mi nic innego tylko uszyć sobie sama coś podobnego. Zresztą nie wiem co mnie natchnęło aby kupić ciucha w internecie. Już tyle razy się zraziłam do zakupów w "ciemno", że już nigdy nie popełnie tego samego blędu.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz