czwartek, 14 marca 2013

Letnia sukienka z kieszeniami.

     Latem zeszłego roku wybrałam się do sklepu z tkaninami i zakupiłam wtedy sporo różnych materiałów. Nie na wszystkie miałam pomysł. Zakupiłam między innymi oto taką krateczkę.

Na początku krateczka mi się podaobała potem stwierdziłam, że to bardziej nadaje się na obrusy niż sukienkę. Jednak szkoda mi było zmarnować materiał i w efekcie wymyśliłam, że krateczka ładnie się będzie prezentowała w sukience o bardziej sportowym kroju.

Kieszenie, które zastosowałam nadały właśnie takiego sportowego charakteru.
Nie mam do tej kreacji projektu na kartce bo jak wspomniałam nie miałam wcześniej na nią pomysłu. Powstała z czystej inprowizacji. 
Wykrój przemodelowałam z podstawowej formy sukienki.






Z resztek tkaniny zawsze może powstać coś jeszcze.
Tutaj wystroiłam lalkę małej sąsiadeczki.



A ile z tego było radości......
Tylko nie wiem kto miał większą radochę. Oliwka z zabawy czy ja z szycia? :-)


Resztki posłużyły mi jeszcze do dekoracji słoiczków.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz