niedziela, 1 września 2013

Szafir kolorem tej jesieni.

  Szafir, kobalt, chabrowy- to określenie oznacza ten sam kolor, który ostatnio pojawia się w wielu sieciówkach  i nie tylko. Jest to bardzo twarzowy kolor. Jak widać niżej zawitał także na salony.

      Nie od dziś wiadomo, że Kożuchowska jest jedną z najlepiej ubranych celebrytek. Więc skoro Ona      nosi Szafiry to warto ją naśladować :-)

Dodaj napis


Dziś chcę zaprezentować sukienkę w tym właśnie kolorze i szkoda, że nie szyłam ją dla siebie bo bardzo mi się podoba ten kolor i chyba wkrótce uszyje podobną także dla siebie.

Formę na tą sukienkę przemodelowałam z modelu, który niedawno szyłam  BURDA 10/96 model 113.
Zastosowałam dodatkowe poziome cięcie co utworzyło szeroki pas oraz pionowe zakładki po obu stronach.


                                                                    Dekolt w łódkę

Zakładki







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz