poniedziałek, 2 września 2013

Marynarka na rozpoczęcie roku szkolnego.

    Pierwszy dzwonek rozbrzmiał dziś we wszystkich szkołach. Dlatego dziś prezentuję marynarkę, którą uszyłam dla syna na rozpoczęcie roku szkolnego. Jeszcze dziś rano przyszywałam ostatniego guzika aby wszystko było "zapięte na ostatni guzik".

Aby marynarka nie była zbyt elegancka i pasowała do jeansów, nadałam jej sportowego charakteru. Kontrastowe stębnowania, marynarskie guziki, naszywane kieszenie i pagony świetnie  współgrają ze sztruksem.


 

Jeśli chodzi o aplikację to szukałam czegoś w rodzaju  herbu lub ornamentu jakie widnieją na szkolnych mundurkach w angielskich szkołach. Jednak w ostateczności znalazłam jedynie sowę.

          Na pagony, mankiety rękawów i pod zapięcie zastosowałam metalowe-  kontrastowe guziki.




Na zdjęciu niżej jak widać uśmiechu brak gdyż wzrok skierowany jest akurat na drzwi wejściowe do szkoły :-)




4 komentarze:

  1. Marynarka świetna, ale uroda i pozy modela przyćmiewają wszystko :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. O mamo, ekstra! Mi też marzy się jakaś marynarka albo żakiet mojej małej, w końcu będę musiała zebrać siły i to uszyć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! zawodowa! naprawdę, bardzo mi się podoba, zwłaszcza kolor i detale. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń