niedziela, 27 października 2013

Sukienka z baskinką

   Od ostatniej prezentacji posta mineło sporo czasu. Jednak w tym czasie powstało kilka nowych prac, których jeszcze tu nie pokazałam. Niestety  mam pewne problemy z pobraniem zdjęć z karty pamięci ale myślę, że niebawem nadrobię zaległości. Tym czasem przedstawiam Wam kreację, którą uszyłam dla siostry. Pomysł i projekt w całości wymyślony przez nią samą.
    Wykrój sukienki przemodelowałam z formy bluzki reglanowej. Jednak w większości kreacja powstała z modelowania przestrzenneo bezpośrednio na sylwetce.
Wiele potu, łez, a nawet krwi z palca popłyneło nim ukończyłam sukienkę ale efekt końcowy  jak widać nie najgorszy.




Niestety zdjęcia nie są dobre jakościowo i nie widać dokładnie wszystkich detali.
Jak widać kreacja została uszyta z połączenia satyny, gipiury i szyfonu .
Dekolt wykonczyłam dodatkowo gipiurową taśmą gdyż orginalne wykończenie brzegu ozdobiło pas. Szyfonowa baskinka z dłuższym tyłem ładnie maskuje szersze biodra.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz