niedziela, 27 października 2013

Szafir po raz kolejny.


       Tym razem to tylko zapowiedź nowego  projektu. Jednak na efekt nie będzie trzeba czekać długo. Forma już gotowa, dzianina kupiona więc myślę, że po  niedzieli zabiorę się do pracy.

Inspiracji do projektu było wiele, a kolor chodził za mna już od paru miesięcy. Jednak muszę się przyznać, że do niedawna nie znosiłam tego koloru. Może to wynik pewnego skojarzenia z kolorem ubrań roboczych. Kilka lat temu pracowałam w firmie gdzie projektowałam i nadzorowałam pracą szwalni gdzie szyto właśnie ubrania robocze i od tamtej pory szafiry omijałam szerokim łukiem. Jednak czas zrobił swoje i myślę, że ta sukienka będzie jedną z  moich ulubionych.


Dzianina oczywiście zakupiona w Renexie za 32,00 zł. za m.b.

Forma na sukienkę to "składak" powstały z modelu 112 BURDY 11/2007 i 115 BURDY 5/2006. Z modelu115 pobrałam dolną część z kopertowym drapowaniem oraz długi rękaw, który w moim projekcie bedzie długości 3/4. Z modelu 112 pobrałam karczek wraz z pasem. Jednak górna część została przemodelowana na bardziej zabudowane plecy i dekolt. Do tego forma wymagała skrócenia gdyż orginalna wersja przeznaczona jest dla kobiet pow. 176cm. wzrostu.



Na dziś to wszystko. Zapraszam już wkrótce. 

Obiecałam szybki efekt koncowy, a jednak trochę trzeba było na niego poczekać. Zazwyczaj kiedy szyję coś dla siebie robię to w trybie natychmiasowym nie mogąc sie doczekać efektu. Jednak tym razem z braku czasu i natchnienia sukienkę uszyłam dopiero wczoraj. 


Sukienka bardzo mi się podoba i tak jak już wspomniałam wcześniej będzie jedną z moich ulubionych. Choć przyznam, że obawiałam się tego marszczenia w talii. Bałam się, że będzie sterczeć. Jednak dzianina bardzo ładnie się układa.
Ostatnio dość często sięgam po dzianiny. Są wygodne, a przy tym mogę zaoszczędzić na zamku :-)


2 komentarze:

  1. Zauroczenie mnie ta sukienka znalazłam ja w Google szukając kopertowej sukienki i jak tylko zobaczyłam zdjęcie to musiałam znaleźć twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zauroczenie mnie ta sukienka znalazłam ja w Google szukając kopertowej sukienki i jak tylko zobaczyłam zdjęcie to musiałam znaleźć twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń