wtorek, 11 lutego 2014

Strój karnawałowy - 3 w 1.

    Właśnie zakończył się tegoroczny bal karnawałowy w szkole mojego syna. W związku z tym podzielę się z Wami najświeższymi zdjęciami .
Przy okazji zaprezentuję strój karnawałowy, który uszyłam na tą okoliczność dla Szymka. Właściwie jest to strój z zeszłych lat, który co roku lekko modyfikuję.
 W  ten oto oszczędny sposób dziecko każdego roku wciela się w inną postać.


                                                                  Tegoroczny WAMPIR




                                              ZORRO to kostium, który uszyłam 2 lata temu.


W zeszłym roku  zmienił się on w BATMANA.
Spodnie i pelerynę zostawiłam bez zmian.
Z resztek skóropodobnych  doszyłam 
jedynie bluzkę.
Dodatkowy koszt to zakup maski.


W tym roku zaś BATMAN zmienił się w WAMPIRA.
Jak widać peleryna ta sama wzbogacona o kołnierz .
Do stroju doszyłam jeszcze kamizelkę i żabot .
Tak więc obyło się bez dodatkowych kosztów.




      Do uszycia żabotu wykorzystałam resztki atłasu, z którego wycięłam 3 prostokąty różnej długości.
             Następnie zmarszczyłam razem z jednej strony i przyszyłam do paska zapinanego na guzik.
                       Muszka wykonana także z resztek została przyszyta bezpośrednio do żabotu.



Do uzyskania stojącego kołnierza wykorzystałam zdjęcie rentgenowskie, które wszyłam między warstwy tkanin. 

Za rok kolejny bal. W kogo zmienię WAMPIRA ?





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz