środa, 9 kwietnia 2014

Stroik wielkanocny 2014

To już trzeci rok kiedy wykonujemy takie stroiki na  rzecz 
SZKOLNEGO KIERMASZU WIELKANOCNEGO.

Tym razem jest to baranek, który został wykonany z waty i kawałka styropianu. Reszta to elementy z bibuły i patyków.

 Jak widać ,, szkielet,, został w prymitywny sposób wyrzeźbiony z kawałka styropianu. Praca ze styropianem jest dość uciążliwa gdyż podczas ,,rzeźbienia,, elektryzuje się do wszystkiego i fruwa dookoła, a do tego te skrzypiące odgłosy............brrrr.
Kiedy szkielet był już gotowy zabrałam się do nadawania ostatecznego kształtu przyklejając małe kulki         formowane z waty.

Kiedy baranek był już gotowy zabrałam się do podstawy stroika. Wymyśliłam sobie, że będzie on stał w ,,małej zagrodzie ,,.
Do tego celu wykorzystałam pudełko po pizzy, które wykleiłam bibułą imitującą trawkę, następnie dookoła
 okleiłam patyczkami do lodów



Na koniec dodałam parę dodatkowych elementów zdobiących oraz wykonałam uchwyt imitujący koronę cierniową. W ten sposób stroik nabrał też bardziej symbolicznego charakteru z pewnym przekazem. 

Ostre kolce pomalowałam czerwonym lakierem imitującym krew.
Tak więc stroik symbolizuje.........

ZMARTWYCHWSTAŁEGO JEZUSA JAKO BARANKA, KTÓRY ZWYCIĘSKO POWSTAJE Z POD KRWAWIĄCEJ JESZCZE KORONY.

(To taka moja interpretacja)








Niestety nie zdążyłam zrobić zdjęć z samego kiermaszu gdyż stroik został już sprzedany. Jednak wkrótce z pewnością zdjęcia i relacja z imprezy pojawią sie na stronie internetowej PSP nr. 6 w Radomiu.
 

 






 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz