poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Wiosna w pełni- czas na kwiaty


  Od momentu kiedy stopniały śniegi, w głowie siedzą mi kwiatki. Taka długa zima więc to chyba odruch naturalny.
Więc wymyśliłam sobie, że pierwszą rzeczą jaką sobie uszyję kiedy uporam się już z poprawkami  będą spodnie w kwiatki.  Z drugiej strony to troche się obawiałam, że będę wyglądać głupio. Jednak obawy dziś zniknęły kiedy pocieszałam oko w GALERII SŁONECZNEJ. W co drugim sklepie wiszą takie spodnie. Do tego kiedy wróciłam do domu jedna z pogodynek też prezentowała się w takich spodniach. Więc obawy zostały rozwiane i materiał został zakupiony.

Przyznam, że bardziej szukałam czegoś z różem ale niebieska łączka  też może być. Do białej koszulki jak znalazł.
Za tkaninę zapłaciłam 31,20zł wiec tylko tyle kosztują mnie spodnie.
Kiedy patrzę na poniższe ceny sklepowe,  to w takich momentach doceniam swój zawód.


Myślę, że pod koniec tygodnia zaprezentuję swoje spodnie.
Planuję jeszcze dodać ściągacze na dole nogawek.
Co wy na to?


Wcześniej zakupiłam jeszcze dwa inne materiały, jak widać też w łączkę, które zamierzam połączyć w koszuli.

Całość będzie błękitna, mankiety, listwa pod guziki i stójka będą w łączkę. Model koszuli pobiorę z BURDY 01/2008 łącząc elementy wykroju 106 z 107.
Zobaczymy co wyjdzie :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz