sobota, 13 kwietnia 2013

Projekt "PIEROTY"

     Przed świętami dostałam zlecenie uszycia 23 kostiumów dla grupy tanecznej na potrzeby Amfiteatru. Już dawno nie szyłam aż tyle. Przez całe dwa tygodnie "zaszywałam się" dosłownie i w przenośni. Po 12 godzin dziennie, codziennie. W międzyczasie szyjąc jeszcze jakieś poprawki i małe zlecenia.
Wreszcie zakończyłam i w końcu mogę coś nowego dodać do bloga.

                                          Na początku był projekt...................


...............potem dużo szycia, a to efekt końcowy:


Zdjęcia pochodzą z próby i niestety nie są to jeszcze wszystkie stroje.
Tancerze właśnie przygotowują się do festiewalu, na którym wystąpią pierwszego czerwca w Oświęcimiu.
Dodatkowo będą ucharakteryzowani na "PIEROTÓW" co z pewnością będzie wyglądało efektownie.
Po ich występie postaram się zdobyć jeszcze parę nowych fotek i wkleić  je tutaj.


A to mój mały model :-)




Tkaninę i dodatki na kostium zakupiłam w RENEXie. Zamiast guzików wykorzystałam filc, a formę pobrałam z BURDY, którą lekko przemodelowałam poszerzając rękawy i dodając kołnierzyk typu BB. Przy okazji szycia kołnierzyka w osobnym wpisie pokażę jak modelować i uszyć taki kołnierzyk oraz cały kostium.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz